Potrzebujesz pomocy ?
FAQ - Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Chcesz wynająć auto i masz wątpliwości? Zobacz jakie pytania najczęściej zadają Klienci, którzy zamierzają wypożyczyć samochód.
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Jak najwygodniej skontaktować się z wypożyczalnią samochodów Panda Premium Cars ?
Z Panda Premium Cars można skontaktować się za pomocą następujących kanałów:
– telefonicznie pod numerem + 48 793 980 613
– e-mailowo pisząc na adres PandaCars@wp.pl
Czy mogę wypożyczyć samochód na lotnisku?
Tak. To klient decyduje gdzie odbierze auto, podstawiamy auta na terenie całej Polski, zarówno na Lotniska, dworce jaki pod wskazany przez klienta adres.
Ile muszę mieć lat, aby wynająć auto?
Minimalny wiek kierowcy przy wynajmie samochodu to 21 lat. Prawo jazdy musi posiadać od minimum roku.
Jakie są wymagane dokumenty, aby wypożyczyć samochód?
Do wynajęcia samochodu potrzebne jest prawo jazdy ważne na terenie Polski, aktualny dokument tożsamości w postaci dowodu osobistego lub paszportu oraz karta debetowa lub kredytowa.
Czy dostanę zatankowane auto?
Przeważnie auto jest zatankowane do pełna, ale nie w każdym przypadku. Najemca otrzymuje pojazd z poziomem paliwa wskazanym na umowie i taki również poziom zwraca podczas zwrotu pojazdu. W przypadku gdy najemca nie ma czasu na tankowanie samochodu przed zwrotem może nam to zgłosić. Będziemy mogli rozliczyć się pobierając ten koszt podczas zdania auta.
Jakie ubezpieczenie posiada wynajęty samochód?
Nasze samochody posiadają pełne ubezpieczenie OC/NNW/AC/ASS.
Czy jest limit kilometrów?
Nie, samochodami z wypożyczalni Panda Premium Cars możesz zrobić tyle kilometrów ile potrzebujesz. W przypadku wynajmów długoterminowych (powyżej 1 miesiąca) limit ustalany jest indywidualnie.
Jak wygląda procedura odbioru auta?
Podczas odbioru pojazdu Klient zostaje poproszony o dokumenty w celu podpisania umowy, wtedy również płaci za wynajem. Zostają mu przekazane wszelkie niezbędne informacje dotyczące wynajmu oraz samochodu. Później już tylko odjeżdża samochodem z miejsca postojowego.
Czy mogę zmienić, przedłużyć lub anulować rezerwację?
Możesz zmienić lub anulować swoją rezerwację za pośrednictwem naszej strony internetowej. Rozszerzyliśmy naszą obecną politykę bezpłatnego anulowania rezerwacji, aby obejmowała klientów z opłaconymi z góry wynajmami zarezerwowanymi bezpośrednio przez nas. Aby przedłużyć wynajem samochodu, możesz również napisać do biura wynajmu pandacars@wp.pl lub pod zadzwonić pod numer 793-980-613, aby przedłużyć rezerwację.
Jakie kroki podejmujemy w celu oczyszczenia wynajmowanych samochodów?
Każdy wypożyczony pojazd w Panda Premium Cars jest dokładnie czyszczony między kolejnymi wypożyczeniami i jest objęty naszym zobowiązaniem do całkowitego oczyszczenia. Obejmuje to mycie, odkurzanie, ogólne wycieranie i odkażanie środkiem dezynfekującym, który spełnia wymagania wiodących organów ds. zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem ponad 20 punktów często dotykanych.